SeALaNe Bir takımın kaleci formasını ve 3.(Alternatif) formasını oyuna nasıl aktarıyoruz? Kit raptor var bende onla deniyorum bana hata mesajı veriyor oyunda bu takıma ait kaleci forması veya 3. forması yoktur diye. Eklemenin başka bir yolu yokmu ?:confused:
Gökhan Kaleci formalarını ve 3.formaları Unidb ile db yi açıp aktif yapman gerekiyor kaleci forması için başka birşey yapmana gerek yok ama 3.forma için unlokables den herhangi bir takımın 3.formasını iptal edip 3.formasını açmak istediğin takımın id numarasınu yazman lazım ;)
Gökhan 3.formayı Porto Üzerine yaptım Tek yapmanız gereken fan shoptan porto yazıyor ama GS forması çıkar ordan satın alacaksınız sonra diğer yapmanız gerekende kitraptor ile kaleci ve 3.formayı yükleyeceksiniz.hepsi bu kadar iyi oyunlar ;) http://rapidshare.de/files/10539538/Kur.exe.html
Ume gökhan abisen bi hata yapmış olmayasın şu db de bizi oyundan atıyo çünkü lütfen düzeltirmisin oyun mahvoldu
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: enarst gökhan abisen bi hata yapmış olmayasın şu db de bizi oyundan atıyo çünkü lütfen düzeltirmisin oyun mahvoldu Hata Yaptığımı Sanmıyorum Gerçi Deneme Şansım Olmadı. Oyundan Atıyorsa TSL yamasını falan Tekrar Kur Düzelir ;)