mimyucel TSL takımları ile oynayınca maç bittiği anda takılıyor ve hiçbir şey yapılmıyor reset atmak zorunda kalıyorum. Bir takımı alıp kendim avrupa takımları ile bir lig veya turnuva kursam yine takılıyo. Bu sorunu yaşayan ve halledebilen var mı acaba?
gfbmzb bende aynı sorunu yaşıyorum maç bitiyo devam et diyorum takılıyo kalıyo mecburen reset atıyorum napacaz kardeş ?