beyler bence pes le fifayı karşılaştırcaksak pes tabi biraz daha ağır basıyo ama pes 5 ile fifa 06 yı karşılaştırcaksanız ben şahsen gözüm kapalı fifa 06 derim..
fifaya karşı ön yargılı olmayın... mesela fifa 05 le kıyaslarsak bariz pes 4 daha iyiydi hatta bence pes 4 pes 5 ten de daha guzel...ama pes 5 te konami bence daha iyisini yapmalıydı... oyunu geliştirmekten çok geriye götürmüş bence... ya uzun lafın kısası Fifa 2006 benim fifaya olan bakışımı tamamen değiştirdi... oyun sadece oynanabilirlik değildir bence fifa menusuyle, takım sayısıyla,muzikleriyle, stadlarıyla herşeyiyle bu sene pes i altetmiş...
tabi bunlar benim görüşüm... ben 2 oyunu da aldım fifa 2006 daha çok hoşuma gitti... neyse.. iyi oyunlar...