İsviçre Milli Takımı futbolcularından Valon Behrami, "Soyunma odasına giden ilk futbolcu ben olduğum için fazla bir şey görmedim" dedi. FIFA Disiplin Kurulu'nun toplantısına katılan Behrami, İstanbul'da yaşanan olaylarla ilgili yaptığı açıklamada, abartılacak bir durumun olmadığını belirterek, "Havaalanında saldıracaklar diye korktuk, ancak bir şey olmadı. Toplantıda gördüklerimi söyledim. Zaten çok fazla bir şey görmedim. Bu bir spor, kazanan da olacak, kaybeden de" dedi. Behrami, Türkiye'ye karşı bir önyargısının bulunmadığını ifade ederek, İsviçre'de çok sayıda Türk arkadaşının olduğunu kaydetti. FIFA Başkanı Sepp Blatter'in açıklamalarına da atıfta bulunan İsviçreli futbolcu, "Bu kadar basit meseleler için Türkiye'ye büyük cezalar verilemez" dedi.