ŞANLI_ Herifler can sıkıntısından parayı nereye ne şekilde harcıyacaklarını bilmio glb modifie edilirde bu kadarı çok saçma yaa! ama güsel genede ona yapacaıma modifie 106 ya yaparım daa iii.!!serçe nası olur acaba :D
Apili aslında arabanın bi poka benzediği yok...ama modifiyeye yatkın..motoru ve çekiş sistemini deişirsen adama benzer 1,5 tonluk demir yığını :D
onr1903 süpersiniz. çok teşekkür ederim. çok lazımdı sağolun.. bu arada yorum yapiiim, bu modifiyelere bu kadar para harcıcaklarına bi tane 206 felan alırlardı :D