ZeD 1 hafta öncesine kadar oynadığım oyun artık açılmıyor tam giriş videosuna geldiğinde donup kalıyor fotmat attım yine duzelmedi sorun ne olabilir???:,(
bizimeti benim pes3 de olmuştu. giriş videosu opmov gibi bişey var ya onu kaldır pes5 klasörünün içinden.öyle dene benim pes3 de düzelmişti. videoyu göstermeden direk oyuna geçiyo.full screen değil window da aç takılırsa kaparsın.
jandarma pes 5' in harddiskinde kurulu oldugu yere gir ve dat klasörüne gir orda bulunan dosyaların uzantılarının afs olup olmadığını kontrol et hangisi değilse ad değiiştir deyip önüne .afs koy açılır...