Bize Beşiktaş'ımızı geri ver Başkan
Şampiyonluk şart değildi hani.Çünkü biz renklere gönül vermiştik başarılara değil.Mütevaziydik,halkındık ve temizdik herşeyden önce.Şerefli ikinciydik biz.Manşetlerde değil,geri sayfalarda bir iki sütün yazı yeterliydi bize.Biz buyduk ve bunu sevmiştik. Bu yüzden aşıktık Beşiktaş'a.Biz bu takımı sevmiştik.Bu renkleri sevmiştik.Biz Süleyman Seba terbiyesinde entrikasız, sessiz sakin bişeyleri başarmayı sevdik.Biz didişmeyi,laf yetiştirmeyi sevmedik.Fenerbahçe ve Galatasarayın çirkin rekabetinden uzak durmayı sevdik biz.Onlar birbirini yesindi,biz aradan çıkalımdık.Kime sorsan sevsindi Beşiktaşı. Kardeş takım olalımdık.Biz bunları sevdik.Biz bu yüzden aşık olduk Beşiktaş'a.
Biz çok para harcamayı,Fenrle Galatasarayla laf yarışına girmeyi,her maçta kazanacakmıyız diye korkmayı,birkaç yılda bilmemkaç teknik direktör değiştirmeyi,beşiktaşlı olmayan beşiktaşlı futbolcuları,toplantılarda yaşananların basına taşmasını,takım oyuncularının herhangi bir yenilgiden sonra bindikleri otobüslerde gülmesini,"zamana ihtiyacımız var" sözlerini,başarısızlıkları, bize yakışmayan "süper transferler"i, Ailtonları,Klebersonları ve bu ruhu taşımayan hiçbir futbolcuyu,Başkanımızın kanallara çıkıp "içimiz çalkalanıyor" demelerini...SEVMEDİK BAŞKANIM.
Biz sana demedik ki, dünyaca ünlü topçu al.Bize Walsh alsaydın,Wilson alsaydın,Madida alsaydın. Ama bize ruhu olan futbolcu alsaydın.Yenilgiden sonra umarsız olmasaydı.Yenilgiden sonra gücünü 35.000 kişilik tribünden aldığı yumrugunu Leeds'li oyuncunun yüzüne vuran Nouma gibi, kaslarıyla değil yüreğiyle top oynayacak adam alsaydın.
Biz bu Beşiktaşı sevmedik Başkan.Bize Seba'dan aldığın Beşiktaş'ımızı geri ver..
Bunu beşiktaşın taraftar sitelerinden birinde buldum ve şahsen duygulandım demirören tarafındaydım hak veriyordum ama gerçekleri unutmuşum bu beşiktaş olmaz bizim beşiktaşımız bu değil....
Bunu buraya yazmamın nedenide gerçekleri görmemiz sizcede bunu yazan arkadaş haklı değilmi bi yönde hak vermedim... kleberson ona laf söyletmem...