Tearaway Galatasaray Parcalı.. biras aceleye geldi (özellikle transparanlar) hataları mahruz görnü cünkü okula gec kaldım :D hadi by..
cem34 çok güzeller arda bravo.:):)gsparcalının renkleri tam olmuş empden dolayı heralde.eee enes abinin templateleri tabi güzel olcak:D:D:D:D:D:D(enes abinin heralde temp):D:D:D:D
_gunes_ hertha berlin forma çok güzel renk falan iyi ama bi hata var bu forma dümdüz lacivert deil.Formanın üstünde kendi renginden biraz daha koyu çubuklar geçiyo bak iki tane resim koyuyorum bunlara bak ;) -1-">http://img526.imageshack.us/img526/2519/herthaberlinhss05065qe.jpg>-1-/a> -2-">http://img526.imageshack.us/img526/5972/herthahss0506no103cf.jpg>-2-/a>
_Omer_ Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway ve bugünlük yeter Barcelona (tam istedim gibi oldu ben cok beğendim umarım sizde...) bu yesile kacmis sanki. barcelonanin away kiti sari renkte. digerleri fena degil ;)
finishim Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway Fenerbahce Away bi arkadas istemisti sanırım bu forumdan onun için yaptım ;) Ben istemiştim kardes cok saol