kuruyükgemisi http://www.resimekle.com/thumb/21578.jpeg http://www.resimekle.com/thumb/21579.jpeg kardeş şu formaları çizermisin çok meşgulsunuz anlıyorum ama boş bi vakit bulursan
Tearaway model=37 model=32 şimdilik bu formaları koymayı uygun gördüm dier formalarda hazır ama yaka olayını birtürlü cözemedik cözer cözmez koyucam
the_lermi Orjinal Mesajı Yazan: mehmedinho50 arkadaslar su iki formanin model no`sunu bir bana söyleyebilirmi lütfen. forma1 forma2 model no 0 arkadaşım
ua_sahin Bayern Münih 2006 - 2007 Beyaz Forması http://img77.imageshack.us/my.php?image=allvu5.jpg collar = yes model = 37 Bu formayı pescorner.de sitesinden indirdim. Ayrıca adamlar adidas formalarındaki yaka problemini çözmüşler.
ts28 Orjinal Mesajı Yazan: mehmedinho50 ok sagol kardes the_lermi kardes bir zahmet su formaninda bir model nosunu rica etsem kardeş model = 37 collar = no
Sinanpolat ben bu işlerde biraz yeniyim kusura bakmazsanız bişey sorcam ggs ile nasıl forma ekleyebilirim bu soruyu sordugum ıcın ozur dılerım ama bılmıyorum gercekten kusura bakmayın.bırı ogretebılırmı??