Tearaway Ewt uzun bi aradan sonra tekrar scn deyim formaları burayada koycam artık forumlara eski hava gelmiş sonunda.. Caykur rİze Home Dortmund Away kollar deişik oldu ama ii olu yaw :D Newcastle Utd Home Olympiakos Home Schalke 04 Gk Schalke 04 Home Sivasspor Home
Tearaway Black god daha önceden senin gk tempin üzerine bi gs yapmıstım ama gk temp oldu için yayınlamak gerek duymadım ama yinede bi bakın kollar dısında ii olmusmu :)
Tearaway Buda daha önceden cok aceleyle cizdim bi forma cizgiler biras kötü oldu aceleden bi bakınız ;) msjımın böle kitlenmesini istiorum :D cok güzel oldu :D:D
japonoski abi bide ********* **** patch da baktım beşiktaşın formasına gerçekğinden farkı yok bi bakıp onuda yaparmısın.
Black God Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway Buda daha önceden cok aceleyle cizdim bi forma cizgiler biras kötü oldu aceleden bi bakınız ;) msjımın böle kitlenmesini istiorum :D cok güzel oldu :D:D valla kollardaki colaturkalar tam olmuş ama herşey öle değil
Tearaway valla cok acele ile yapmıstım 5 dk fln sürmüstü bu formayı yapmam ondan bazı hataları mahrus görün ;)
Black God Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway wolfswurg Leverkusen senin template çizmeyi öğrenmen lazım evlat , yada hiç yapmadıım bişe yapıp templateleri sana vercem çünkü forma çizmen iyi