ben bjkyle lig de 2.ciyim şu an ts var önde 3.cyle de baya puan farkı var..şampiyon olcam herhalde ama şu an 8 sakat var yabancılardan sadece kleberson oynayabiliyo bu yüzden uefadan elendim pafdan adamlarla maça çıktım hep
taktik olarak 4-1-3-2 oynuyorum
cordoba
sezer (pafdan) - toraman -emra aşık - ali tandoğan
---------------kleberson---------------------
okan koç --------tümer ------------- sanchez (yeni transfer)
--------youla---------tonton-------------
youla antreman sayesinde coştu aynı şekilde sezer de süper oldu.youla yı bütün takımlar istiyo zor tutuyom elimde