typhlosion alacaz çare yok... ailton oynamazsa çok daha iyi oyun oynarız o peze...nkte beşiktaş ruhu yok para için oynuor yada oynuor gibi gözüküyor.. kusura bakmayın takoz veysel bile daha ruhlu oynuodur ondan. gönlümden ise 3-1 geçior.
Geyiq Team zenit hafife alınacak bi takım değil yanlız..ama beşiktaş alır diye düşünüyorum..inşallah alıcak bjk
Psycho **Zenit'i hafife almamak lazım gerçekten iyi takım ama birşey var ki bu maçı almak zorundayız umarım kazanırız...**
.ArThuR. BJK diom:D inşallah alıcaz bu maçı.... taraftardan büük ilgi varmş biletler neredeyse bitmek üzüerymş.. ayrıca maçta meşale show yapılacakmış:D eer yapılırsa videoyu hemen koyacam burayaa.....