arkadaşlar bayern munich e teknik direktör olarak geldim ve her maçı yenmeme rağmen job security sürekli düşüyor ve en son %25 altına düştüğümde beni takımdan atıyorlar. sürekli galip gelmeme rağmen dengesiz yönetimin beni atmasının sebebini bilen varmı? kısacası job security (iş güvenliği) ni nasıl yükseltebilirim veya yükseklerde kalmasını sağlaya bilirim?
şimdiden teşekkürler....:,(