Karşılaşma öncesi Fenerbahçe’nin Samandıra Tesisleri’nde duygu dolu anlar yaşandı. Kampı ziyaret eden üç genç kız, hazırladıkları mektupları teker teker futbolculara dağıttı. Taraftarların duygularını dile getirdikleri mektupta şunlar yazılıydı: “Başarının büyüklüğünü, inancın büyüklüğü belirler. Bizler birlikte ulaşabileceğimiz başarıların bilinciyle sizlere inanıyoruz. Koşulsuz, çıkarsız, sonuna kadar. Biliyoruz ki peşinden gidecek cesaretiniz varsa, bütün düşleriniz gerçek olur.”
“Bu yüzden sahaya yansıttığınız cesareti paylaşıyoruz ve bütün gölge edenlere inat karanlıkları yırtıp güneşe ulaşmak istiyoruz sizlerle. Çünkü bu güç bizde var. Çünkü biz Fenerbahçeliyiz. Yanınızdayız, formanızdayız.” Mektupta her zaman ve her koşulda futbolculara destek vereceklerini dile getiren Sarı-Lacivertli taraftarlar, derbide takımlarını yalnız bırakmadı. Tribündeki bin 150 Fenerbahçeli, karşılaşma boyunca hiç susmadan tezahürat yaparak, 12. adam görevini kusursuz bir şekilde yerine getirdi.