Merhaba arkadaşlar Pes5'de ki yaptığımız hareketleri Winning Elevendede aynı tuşlarla yapabiliyor muyuz? Bildiğiniz tuş kombinasyonları nelerdir özellikle Winning Eleven PS2 için.
Rövaşata
Duvar Pası
vb.
Ayrıca frikikten hiç gol atamıyorum. Bunun herhangi bir kolaylığı var mı?