Kestenbetsa Selam arkadaşlar, FIFA06'da attığım bazı gollerin instant replay'lerini kaydettim. bunları hangi formatta kayıt ettiği, windows ortamında herhangi bir programla seyredip seyredemeyeceğimiz konusunda bilgisi olan bir arkadaş var mı acaba?