Canbomgs Dostum aynısını ben önerdim kabul edilmedi herkez özgür isteyen açar falan dedi bende konu açtım formalarım die kendi formalarımı oraya atıyorum en azından
pisopiso bu kadar duyarsız olmayın acil diyom yav bu forumda ilgi çekmek için dandik bişiler yudurmak mı gerekiyo lütfen forumlara biraz daha duyarlı olalım elinizde varsa gönderin yaaaa :(:(:(:(:(
Kaos81 Eline sağlık dostum.100. yıl için olan siyah formasını yaparmsınız ? .Birde bu formaları nasıl import edecem.?