XII **beyler 2.lig takımlarımızda yabancı alma hakkımız yok oluduğundan deir türk devletlerinden futbolcular alabilirmyiz yani türkmeistandn.eğer oluyorsa baska hangi ülkeler war böle??**
Makaay ikinci ligde yabancı oyuncu alabiliyorsun.sigamesin bir baska bombası da bu 2 oyuncu oynatabiliyorsun sanırım.ama ikinci ligde fikstür sorunu oldugu için anlamsız...
Hauta1n Orjinal Mesajı Yazan: Makaay ikinci ligde yabancı oyuncu alabiliyorsun.sigamesin bir baska bombası da bu 2 oyuncu oynatabiliyorsun sanırım.ama ikinci ligde fikstür sorunu oldugu için anlamsız... Bişe sorcam belki cevabı verilmiştir ama 2.lig a kategorisinde böle bi sorun var mı:confused: :confused:
XII **iyi olmuş yaw ne diim şimdi ben brezilya ligini detaylı açsam ii futbolcular alabilirmiym.yada hangi ligi açarsam adamlar 2.ligi kendi liglerine tercih eder?**
Makaay 2.lig sorunlu,fikstür cekilmiyor...forumda bulabilirsiniz ilgili konuyu ve ayrıntılı bilgiyi...