Valla Indiana daha üst sıradan katılabilir.En kötü ihtimalle 3. sıradan katılabilir.Tabi Ron Artest iyileşir ve Indiana istikrarı yakalayabilirse. Ben konferans finali bile bekliyorum Indiana'dan. Batıda ise inşallah Utah play off oynar. Krilenko bir daha sakatlık geçirmezse Memo'da bu performansını sürdürürse Utah play off oynar.