eLanvitaL Derbi geldi çattı... Ancak, çarşamba gecesi oynanan Milan maçı esprileri bitmedi. İşte Galatasaraylılar arasında dolaşan elektronik posta: Belediye, Fenerli abonelerin doğalgazını kesiyormuş... Yerine "Milan"gaz bağlayacakmış.:) :D :p