japonoski :confused: arkadaşlar bu mp3 leri oyuna aktarabiliyormuyuz?aktarabiliyorsak biri yardım etsin lütfen.
japonoski valla saol ama benim oyunda bir sorun var şu 2 gündür oyundan menü müzikleri ve spiker sesleri ve taraftar sesleri gelmiyor bunun için ne yapmalıyım.
japonoski bişey daha bu avatar resmi koymak için avatar sitesi diyo oraya hangi sitenin adını yazacam bi yazarsanız iyi olur şimdiden teşekkürler