Kaos81 Arkadaşlar aramızdan biri Gs 'nin 100.yıl için olan siyah formasını yapabilirmi.Şimdiden teşekkürler..
Ume arkadaşlar lütfen rica ediyorum bende istiyorum özellik forma yapan kişilerden (gökhan abi , adriano ) lütfeeennn?