Fiba dün Yani 26.11.2005 tarihli açıklamasında 2006 da Japonyada yapılacak dünya kupası 20 takımlık kontenjanını 24 e çıkardığını dolayısıyla 20 takım haricinde kupaya katılma hakkına sahip olamayan 4 ülkeyi daha kupaya dahil ettiğini açıkladı. Bunlar Türkiye, Sırbistan Karadağ, İtalya ve Porto Riko... Biliyosunuz Avrupa Şampiyonasında dereceye giremediğimizden dünya kupasına katılma hakkına sahip olamamıştık.. Böylece 2006 da dünya şampiyonasındayız... Artık Milli takımızıdan başarı bekiyoruz...