bende bu topic ne zaman açılcak diyodum herr neyse
bence beşiktaş iyi top oynama yolunda evet yine yenilebiliriz ama tiganayı göndermeyip onun istediği oyuncuları alırsa başkan seneye Ş-A-M-P-İ-Y-O-N-U-Z hiç şüphe etmeyin bjklılar tiganayla işimiz olur
bu maçı sorarsanız gönlümden 2-0 geçio ailton(2) ama yeniledebiliriz