Sevgili scn üyesi!Öncelikle bu yamayı pes'we yamalar bölümünde yayınlaman gerekirdi.Çünkü bununla ilgili blackcat(hasan mustan)tarafından bi uyarı yapıldı.BU NEDENLER UYARILMAYA GEREK KALMADAN ARTIK YAMALARINIZI PES'WE YAMALR BÖLÜMÜNDE PAYLAŞIN.YAMANA GELİNCE DENEDİM AMA GOLD PATCHDEKİ DAHA GÜZEL BENCE.AMA ZEVK RENK MESELESİDİR.BEYENNENDE OLACAK BEYENMEYENDE.