Maxpayne1905 slm ben fifa 2006 cdsi aldım 2.kere tabiki ben aldım yükledim ama benden cd-rom istiyor ama cd-rom takılı ama çalışmıyor ne yapmam gerekli saygılar.
Maxpayne1905 hayır ben aldığım zaman daemon tools ve alcohol yoktu direk oyun çalışıyor aslında yaptım ama olmadı hem benimki dvd-rom