kucukarslan odaya girin zaten odaya girdiğinizde ben sizi açık yakalarsam size NFSMW ı LAN üzerinden nasıl oynayacağınızı anlatırım
RentleSsPR ya biz bugun bi arkadaşla net üzerinden oynamayı denedik hamachiyle.arkadaş kurmuştu, lan play e girdim arkadaşın niki gözüktü,tıkladım connection dedi bekledim sonra lost dedi ve çıktı:(
Commando_128 YAA BU ODAYA GİRMEM İÇİN OYUN ORJİNAL Mİ OLMASI GEREKİYO BEN LAN PLAYA GİRDİM SERVERİ ARAŞTIRIYO SONRA BOŞ HİÇ SERVER YOK NASIL GİRİLİYO ANLATSANIZ
RentleSsPR Orjinal Mesajı Yazan: umit123 YAA BU ODAYA GİRMEM İÇİN OYUN ORJİNAL Mİ OLMASI GEREKİYO BEN LAN PLAYA GİRDİM SERVERİ ARAŞTIRIYO SONRA BOŞ HİÇ SERVER YOK NASIL GİRİLİYO ANLATSANIZ LAN PLAY den girilmiyor:(