Dabulu evet bu akşam trabzonspor uzun bir aradan sonra 3 puanı 3 golle aldı... sizce bundan sonra toparlanabilir mi..?
Dabulu ben maçı izlemedim zaten tel. e gelen bilgi mesajlarıyla haberdar oldum trabzon da oyun yokmuydu sadece skor mu vardı...?
CarlosSantana valla galip gelmiş olabilirler ama bence takviye şart yattara da uzun bi aradan sonra gol attı onun için üzülüyorum valla adam çürüyo bu arada rize'ye de maşallah 14 haftada 10 gol atarak ligde en çok gol atma rekorunu kırdılar :D :p
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana bu arada rize'ye de maşallah 14 haftada 10 gol atarak ligde en çok gol atma rekorunu kırdılar :D :p Allah nazardan saklasın :p
Dabulu evet yattara çok iyi oyuncu galatasaray heinz i alacağına yattarayı alsaydı daha faydalı olurdu yattara :D