merhaba uzun süredir yoktum okul-sınav-not üçlsüyle boğusuyordum.
daha önce klavyeyle adamı itme yapmıştık şimdi bnu bir adım daha ileri götürelim istedim. umarım yeni dökümanı beğenirsiniz.
öncelikle
http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=55536
adresindeki dökümanı indirin ve uygulayın.(mutlaka bu dökümanı indirmelisiniz)
sonra;
bütün işlemleri yaptıktan sonra " BaşlatProgramlarParallel Port Joystick " i açın
PPJoymouse uygulamasını açın.Karşınıza gelen;
X gain = 250
Y gain = 250
Z Gain = 250
yapın (rakamları istediğiniz gibi yapabilirsiniz. bu rakamlar hızlanma değerleri örneğin 75 yaparsanız daha yavaş olur.)
Save.ini ye tıklayın herhangi bir yere kaydedin.
Oyunu açmadan once "BaşlatProgramlarParallel Port Joystick" dan once PPkeyi çalıstırın. Sonra PPJoy mouse yi açınca ppkey de olduğu gibi load.ini yapın kaydettiginiz yerden kaydettiğiniz ini yi seçin.
oyunda joystick işareti çıkacak.joystiktede aynı ppkeydeki işlemleri yapın(yani tuşları ppjoy olarak seçin) oyunu açın.
ve mouse ile oyuncuları hareket ettirmenin keyfine varın ;)
oyuda ilk başta mouse ile harekete alışamyacaksınız ama sonra çuok rahat bi şekilde oynayacaksınız.Ayrıca mousen tuşlarına tıklamamaya özen gosterin. Önce practice modda denerseniz alışmanız kolay olur.
Birde bi hatırlatma klavyeyi unutmayın.Mouse ile sadece oyuncuları kontrol edebilirsiniz :D
by onur
sonra;
bütün işlemleri yaptıktan sonra " BaşlatProgramlarParallel Port Joystick " i açın
PPJoymouse uygulamasını açın.Karşınıza gelen;
X gain = 250
Y gain = 250
Z Gain = 250
yapın (rakamları istediğiniz gibi yapabilirsiniz. bu rakamlar hızlanma değerleri örneğin 75 yaparsanız daha yavaş olur.)
Save.ini ye tıklayın herhangi bir yere kaydedin.
Oyunu açmadan once "BaşlatProgramlarParallel Port Joystick" dan once PPkeyi çalıstırın. Sonra PPJoy mouse yi açınca ppkey de olduğu gibi load.ini yapın kaydettiginiz yerden kaydettiğiniz ini yi seçin.
oyunda joystick işareti çıkacak.joystiktede aynı ppkeydeki işlemleri yapın(yani tuşları ppjoy olarak seçin) oyunu açın.
ve mouse ile oyuncuları hareket ettirmenin keyfine varın ;)
oyuda ilk başta mouse ile harekete alışamyacaksınız ama sonra çuok rahat bi şekilde oynayacaksınız.Ayrıca mousen tuşlarına tıklamamaya özen gosterin. Önce practice modda denerseniz alışmanız kolay olur.
Birde bi hatırlatma klavyeyi unutmayın.Mouse ile sadece oyuncuları kontrol edebilirsiniz :D
by onur