**Evet Arkadaşlar Satılık World of Warcraft**
100ytl ye aldigim orjinal world of warcraft europe yi satiyorum.cd lerine el surulmemiş..pakedi bile acilmamiş.sadece 1 ay kullanilmiştir.35lvl orc-shaman karakter mevcuttur..mount(at parasi biriktirilmiştir..)
sadece 60ytl ye oyunu satiyorum..oyun alirken ve aldiktan sonra hic bir sorun cikmayacagina guvenebilirsiniz. :scn_onay:
İlgilenen arkadaşlar ;
Mail Adresim: caneerk@gmail.com
Msn Adresim:canberk@rock.com