Merhaba..
Galatasaray için küçük bir patch,Hagi tekrar cimbomda olacak bu patch ile yalnız G.S. üzerindeki yaptığınız değişikler silinecektir bu patch ile yani oyunun ilk kurulumundaki gibi olacak takım ayarları,sorun yaşmamak için "Belgelerim/Fifa 06" içindeki "D.Squads" klasörünü silmeniz gerekecek.
İndirdiğiniz SFX formatında yükleme yapabilecek kurulum dosyasını sadece oyunumuz SFX de görülenin dışında bir yere kurulu ise değiştirerek yok SFX de görülen dizin doğru ise direk "Yükle" diyerek kurulumu tamamlayabilirisniz..
Hagi-patch
EDİT: Yazmayı unutmuşum :) bu patch TSL üzerine yapılmıştır..
Sağlıcakla..