olay çok kolay kardeş
şimdi haamchiden server açıyordun oda senin kurduğun servere bağlanıyor
sonrada multiplayere giriyorsun call of duty biriniz host oluyor yani crate severden kuruyor diğer arkdaşda hjoin game üstte seçenekler var favoritves ten senin ip nonu yazıyor fakat hamchide yazan ip nonu yazmak zorunda sonra direk bağlanıyorsunuz most wante almadım daha denemedik on ama onuda denersem söleri