Arkadaşlar Oyun İlerledikçe Polisler daha da çoğalıyor bu yüzden de yakalanmamak kaçınılmaz oluyor.(:mad: )Buraya kadar herşey normal ama daha sonra oyundan atıyor. Konulardan birinde bu sorunu yine okumuştum ama buraya açıp çözümünü bilen varsa yardımcı olacağını düşündüm.