**ZENIT, SEVILLA'YI DEVİRDİ**
BEŞİKTAŞGRUBUNDA YER ALAN İKİ TAKIMIN MAÇINDA ZENİT, EVİNDE İSPANYA'NIN SEVILLA TAKIMIN YENEREK BÜYÜK AVANTAJ YAKALADI.
Beşiktaş'ın UEFA Kupası'ndaki rakiplerinin mücadelesinde Zenit
sahasında Sevilla'yı 2-1 mağlup etti.. 11. ve 90. dakikada dakikada Kerzhakov'un attığı gollerle 3 puanın sahibi olan Zenit, 3. maçında 6 puana ulaştı. Sevilla'nın tek sayısı 90+2'de Saviola'dan geldi.Zenit bu galibiyetle puanını 6'ya çıkardı ve maç fazlalığıyla liderliğe yükseldi. Zenit gruptaki son maçında 1 Aralık'ta İstanbul'da temsilcimiz Beşiktaş'ın konuğu olacak..
**QUIMARAES İLE BOLTON YENİŞEMEDİ**
PORTEKİZ'DE OYNANAN MAÇTA, QUIMARAES İLE BOLTON SAHADAN 1 PUANLA AYRILDI. İKİ GOL DE MAÇIN SON 5 DAKİKASINDA OLDU.
Karşılaşmanın 85. dakikasında M. Saganowski, Quimaraes'i öne geçrdi. Bolton bu gole 88. dakkikada R.V. Re ile cevap verdi. Mücadele bu gollerle 1-1 sona erdi.
yazıklar olsun be Zenit gibi bir takım Sevilla'yı yeniyor ama Beşiktaş Sevilla'dan fark yiyor:(