yok kardesim c ye basınca olmuyor... c ye basınca adm cagırıyoo yanına ...
bunun bi yolu olmalı yabancı forumlara girip bi arastırmak lazım veya bunun bi yaması filan olması gerekiyor... sinir oldum ya biz vururken olmuyor pc bize atarken bal gini faolso atıyooooo...