tamas arkadslar bazen ekran kartlarımız belirli oyunlar için yeterli olmuo....ayarlarımızı sonuna kadar kullanmamızı saglayan veya biraz daha ii performans saglayabilirmiyiz??böle bi program yada bi formulü varmı??şimdiden tşekkürler