arkadaşlar oyunu kuruyorum daemon tools a crack.mir dosyasını mount etmem yazıyo CD nin içinde bunu da yapıyorum oyunu açmak istediğimde klasik NBA LİVE 2006 simgesi çıkıyo beyaz zeminin üstünde 10 dk. bu şekil kalıyo simge masaüstünde ve hata veriyo oyun açılmıyo oyunu açmam için ne yapmam gerekiyo şimdiden hepinize teşekkür ederim