arda t. pes5'e forma nasıl atılıyor biri bana herhangi bir yoldan öğretsin msn= ardataskin@hotmail.com
abbiah BEYLER BU PROGRAMIN ÇALIŞMASI İÇİN ASIL KİTSERVER GEREKİYO MU?*GEREKİYORSA BANA BİRİNİZ KİTSERVER LİNKİ VERSEDE BENDE İNDİRSEM VE İKİSİNİ BİRLİKTE ÇALIŞTIRSAM..