CM 2001-2002'den sonra çıkan bütün oyunlar çok yavaştı.
Hele hele FM 2005 hiç ilerlemiyordu.
Fm 2006 da 2005 kadar yavaş olmasa bile beni soğutmaya yetecek kadar yavaş...Şöyle söyleyeyim 10 dakikada 5 gün ancak ilerleyebiliyorum.Maç yapmadan 5 gün...Saatte 1 ay yani sadece 4 maç...Üstelik bu hız maç yapmamış halim..:,(
Merak ettiğim sizlerin hızları nasıl acaba?:sly:
Herkesin bilgisayarı benimki kadar yavaş mı?:confused:
Bu arada bilgisayarım P4 1,7, ATI Radeon9600XT 256 MB ekran kartı ayrıca 512 MB da ram.;)
Bu oyunu hızlandıracak bir program yok mudur?:gozluk:
Ya da bilgisayarımı hızlandıracak???:hihi:
Ne bileyim gereksiz programları falan kapatacak???:eek:
Optimizasyon aracı yok mudur???:scnutang:
Yardımlarınızı bekliyorum...:scnbebek:
Şimdiden Teşekkürler