tamas tcm 2005 , fifa 06 oyunlarını çok rahat oynuodum.....ancak fifa manager 06 da 3d maç motorunu secince beni oyundan atıyor....acaba maç moturunda bir hatamı var öle olsa fifa06 oynayamam.....gercekten çok şaşkınım:o
fb_sinandemir arkadaşım ben onu ea sports dan araştırdım.Sorun senin oyun motorunda bunun düzeltme yaması var bana fb_sinandemir@hotmail.com dan ulaş sana dosyayı vereyim