biRkeresinde bende şefÇenko' yla gidiyordum patt!! oda ne hakeme çarpmışım
hakem bana faul verdi serbest vuruş kullandı sag kanat ta henry 'e verdi topu
henry ortaladı hakem uçtu kafa>> ve goool,,,,,,,,,o da ne yan haakem ofsayt
verdi. bizim hakeeem de üstüne yürüdü ve kırmızı kart verdi yan hakeeme .
yan hakeem o an da BAYILDI saglık ekıbı geldı ambulns falan bi hemşire vardıki sarışın tam ... neyse yani maçı bıraktım olan biteni hayretle izliyorum sonra
hakem KENDI GOLUNU VERDI ha BU ARADA SPIKER DE HASAN MUSTAN: (evet ofsat oldu,,hayır gol oldu..dur laan noluyo,,neyse santra oldu:)
kardesımız bı yorumlar yapıyorkı duymayınn TABI BU POZISYON HERZAMAN
OLMADIGI İÇİN DUYMAMAMIŞINIZDIR. neyse
KISACA KONAMI BU HERSEY HER AN OLABILIR 