Bu sene muzik olayını fifa abartmış müzikleri mukemmel...
hala pes le fifayı kıyaslamanın bence manası yok sadece müzzikleriyle bile fifa 5 tane pes 5 eder....
Eğer fifanın muziklerini .wav formatına çevirip herzaman dinlemek istiyosanız fifax.net ten indirdiğim bi program onu indirebilirsiniz ahanda linki...****
(Bu yamayı ben yapmadım belirtiyorum yani sakın benim yamamı araklamışsın diye gelmesin kimse :) )
iyi eğlenceler arkadaslar....