bence bu borcta bu adamı almamız bıraz zor ama gelırse ıyı olur..aıltondan ıyı ıs yapar bızde bence..ama benım takıntım su golcu onumuzde kayserısporlu GOKHAN..leblebı gıbı gol atıo bence veysel bu takımda oynuosa hala bu gokhan real madrıdde oynar..adamda tam golcu tıpı var..nerderyse her amc atıo vede kımsenın bunu gordugu yok..yok derken yanı cocukla ılgılenen yok..halbukı zmanında tuncay da bole kacmamısmıydı elımızden..bence sahadan once bu transfer olmalı..