ewet arkadaşlar, 1 hafta geçti bu talihsiz olayların üstünden. Çok yorucu ve üzüntü verici bir haftaydı.. Milli takımımızın dünya kupasına gidememesine mi üzülelim, fifa dan gelecek ceza ya mı ? ,medyamızın, milli takımız bazı oyuncularını, teknik heyeti ve federasyonu ve hatta TÜRK milletinin medeniyetten uzak olduğunu v.s gibi saçmalıkları, günlerce üstüne üstüne giderek dünyaya kendimizi nasıl rezil ettiğine mi üzülelim? Günlerdir anketlere katılıp hep HAYIR dedik.. dedik ama içimizdekiler bizi o hale getirmek için adeta sıraya girmişler.. Ya hatalarımız olabilir, bunları bi şekilde ört bas edeceğimize resmen dünyanın gözü önüne KENDİ ELİMİZLE SUNUYORUZ... Yazık gerçekten.. Birlik Beraberlik bu değil, bu olmamalı. Kendi milli takımının teknik direktörünü sacma görüntülerle yerden yere vuran bu medya birkaç ay önce FATİH HOCA GEL BİZİ KURTAR DEMİYOR MUYDU ? ...
Birlik Beraberlik Zamanı...
Fanatik bir Beşiktaşlı olarak, Fenerbahçeye Milan Karşısında Yürekten Başarılar...