burakobe dooru flasget ten miş :D ne mutlu GALATASARAYLIYIM diyene şu sıralar deil ama genel olarak ;)
ByCisse Kardeş Harikasın Bir Galatsaraylıya Ancak Bu Yakışır Başarılarının Devamını Dilerim Umarım Galatasaray Adına Vede Kendi Adına Ve En Önemlisi SCN Adına Daha Güzel Şeyler Yaparsın Hepimizi Gururlandırırsın... ByCisse@hotmail.com
CrimE Part2: http://www.megaupload.com/?d=U4RHNSV4 part1: http://www.megaupload.com/?d=CNGMAVQR .......
kulvar kardeşim megaupload linkleri çalışmıyor yani indiremedim bir türlü sayfa açılıyo linkler bozuk çıkıyo tekrardan upload edersen yada rapide koyarsan sevinirim emeğin için teşekkür ederim