msn'e ardarda 82 kere girip çıkıp, ekranın sağ tarafını boydan boya işgal edince listendekilerin yarısı tarafından engelleniyorsun. hangi yarısı olduğunu anlamak için 2 gün boyunca messenger penceresine bakıyorsun. 2 gündür online olmayanlar seni engellemiştir. herşeyi devletten beklemeyin, kendiniz çözüm yolları arayın.