babaihsan arkadaşlar most wandeti kurmak istiyorum. bütün asamaları yaptıktan sonra kurulum baslıyor ancak seri no girindikten sonra benim pcde kurulu olmasına rağmen directx 9.0c yi kur diyor yardım bekliyorum kurulum duruyor 9.c zaten bende var. directx sürümüm: Directx9.0c(4.09.0000.0904) lütfen yardımcı olursanız sevinirim..!
Gökhan burda internet cafelerde de böle bir sorun vardı cd nin içinde var olan direcx kurunca sorun ortadan kalkıyor bir dene istersen
babaihsan ilgin için tesekkür ederim ama ben onuda denememe ragmen olmadı:( böyle bir yazı cıktı (The components installed are now ready for use) sistemimde oldugu anlasılıyor ama işte baslamıyor lütfen yardım. yenisini indirdim 36mb. yine aynı yine aynı:(
babaihsan yaptım sonunda ilgi alakanız için tesekkürler..! cdnin içindeki rarları tektek elimle kopyala yapıstır yaptım 45dakikamı aldı :) oyun calıstı. konuyu siilebilirsiniz. tekrar tesekkür ederim...!
salvadore33 ya bende de aynı sorun var nası çözdüünü açıklamalı şekilde yazarsan sevinirim sana zahmet olcak
AsSlan Orjinal Mesajı Yazan: babaihsan yaptım sonunda ilgi alakanız için tesekkürler..! cdnin içindeki rarları tektek elimle kopyala yapıstır yaptım 45dakikamı aldı :) oyun calıstı. konuyu siilebilirsiniz. tekrar tesekkür ederim...! ya bişe sorcam.bende de aynı hatayı verior.elimle kopyalayıp yapıştırdm derken nasıl yaptın.biraz anlatırmsn???
babaihsan arkadaslar programla sanal sürücüler olusturup oyunu yüklemek için hazır olduktan sonra bilgisayarım menüsüne girip ordaki sanal sürücülerin içine tek tek girerek rar uzantılı dosyaların içindeki oyunun parcalarını tek tek oyunu kurmak istediginiz yere sırasıyla cıkartın winrar programıyla ama cok dikkatli olmalısınız yani esas ugrastıran bölüm burası: aynı isimli dosyaları cıkartırken rarın içinden o dosyanın içindekileri bilgisayarınıza attıgınız dosyanın içine cıkartın. yani degiştirmeyin eklemiş olun. CARS dosyası cok ugrastırıyor ama 35-40dakikamı aldı bence degdi. 1.cdnin içindeki rar uzantılı dosya hariç digerlerini yine kopyalayıp yapıstırın kuracagınız yere..! oyun muhtesem insallah yardımcı olabilmisimdir . 1 haftadır 6-7 forum sitesine sordum kimse yeterli cevabı vermedi. bende denemek istedim oldu. hata yapmadan yaparsanız oynarsınız. hımm birde oyuna baslamak için cdnin içindeki sd4hide-skl dosyasının içindeki kurukafayı tıklayın hide yapın yoksa oyun baslamaz...! sonra size kalan speed tusunu cift tıklayıp oyuna dalmak :D saygılarr