bende ge-force 128mb ekran kartı var 1024 e768 de medıum olarak oynuyorum yavaslık yok oyunda ama ps2 de oynadıysan bılmıyorum onda daha hızlı geldı bana ama oyunda ekran kartın dan dolayı bılgısar sıstemıyle ılgılı bı yavaslık yok ha ayrıca 1024 te oynuyorsan masa ustunu ayarını da 1024 yap 800-600 de oynuyorsan masa ustunude 800 600 yap faydası oluyor ..