Bir konuda yazdım ilgilenen olmayınca yeni konu açmak zorunda kaldım.
"Arkadaşlar oyun mükemmel fakat bir sorunum var. GÖLGELER!!! Oyunda gölgelendirmeyi açtığım zaman gölgeler piksel piksel yani parça parça gözüküyor. Hatırlarsınız NFSU2 de de hani bir ayarla oynamadıktan sonra yol grafikleri parça parça gibi oluyordu. Aynen öyle. Ne yapabilirim. Kartım 9800Pro... Teşekkürler..."
Başka bu sorunla karşılaşan yok mu? Yardımlarınızı bekliyorum...