Arkadaşlar,Vampıre the masquerade bloodlınes oyununu aldım,
oyunu kurdum,açtım ve bu hatayı verdi ve masaüstüne attı
.ama altta oyun açık görünüyodu,açtım,videoları falan verdi,oyunun menüsüne gelince ekranda bişe yok.sadece mouse vardı ve mouse'ı oynatınca sesler geliyodu.yani menü seçenekleri sesleri.sadece her açtığımda oyunu bu hatayı veriyodu ve kısa videodan sonra menü geliyodu ama tabi ekranda bişey yok.nedendir acaba bilen varmı?
biraz vampir olup gerilim yaşamak istiyorum :p